Tuesday, August 9, 2011

PANTUN SAJA-SAJA 15 - PUASA ?

http://3.bp.blogspot.com/_o5v2LGyHVjE/TG-wsdMU4gI/AAAAAAAABTg/fRMv83iie6Y/s1600/ponteng+puasa.jpg



masak kari ikan gelama
mari di makan di dalam hotel
hari hari dia puasa
peliknya badan semakin montel !


14 comments:

  1. masak kari ikan gelama
    mari di makan di dalam hotel
    makan minumnya lebih dari biasa
    manalah badan tak semakin montel !

    ReplyDelete
  2. masak kari ikan gelama
    mari dimakan di dalam hotel
    kalau setakat kari ikan gelama
    tak payahlah makan kat hotel

    mahal! :D

    ReplyDelete
  3. kakcik

    mari dimakan di dalam hotel
    bersama ketupat berlauk patin
    tidak mengapa badan mu montel
    asalkan sihat zahir dan batin.

    ReplyDelete
  4. gadisbunga

    masak kari ikan gelama
    mari dimakan di dalam hotel
    ini pantun si gadisbunga
    patutlah badannya semakin montel.

    ReplyDelete
  5. masak kari ikan gelama
    mari dimakan di dalam hotel
    pantun ini perli saya
    sebab badan saya semakin montel.

    ReplyDelete
  6. Ikan siakap ikan keli,
    ikan keli dibawa ke jeti,
    kalau berbuka makan sekali,
    lepas terawih juga makan sekali.

    ReplyDelete
  7. ell

    masak kari ikan gelama
    mari dimakan di dalam hotel
    saya tidak perli siapa
    saya juga semakin montel.

    ReplyDelete
  8. normaliza mah

    Ikan siakap ikan keli,
    ikan keli dibawa ke jeti,
    petua baik harus ikuti
    mengelak badan menjadi guni.

    ReplyDelete
  9. Ikan siakap ikan keli,
    ikan keli dibawa ke jeti,
    saya yang makan cili,
    sebab tu tetiba rasa macam perli.

    hahahahaha.
    gurau je

    ReplyDelete
  10. Masak kari ikan gelama
    Mari dimakan di dalam hotel
    Makan tak berhenti lepas berbuka
    Itulah sebab semakin montel

    Ngeeee!

    ReplyDelete
  11. hari hari dia puasa
    peliknya badan semakin montel !
    aku pun hairan juga,
    pantun ni macam perli aku aje...

    ReplyDelete
  12. ell

    jangan suka makan cili, nanti sakit perut !

    ReplyDelete
  13. dinas aldi

    Masak kari ikan gelama
    Mari dimakan bersama pengat
    Makan tak berhenti lepas berbuka
    Senaman pulak langsung tak buat.

    ReplyDelete
  14. insan marhaen

    hari ini kita puasa
    tak de niat nak perli sesiapa
    kenapa pulak awak terasa
    tangan dihulur maaf dipinta.

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi singgah bermain-main di gelanggang ini !